lørdag 19. mars 2011

Fredag: Sverigetur og Bowling med lokal ungdom!

Fredag tok vi ein fridag, då leide vi ein bil og tok ein køyretur til Nord Sverige. Vi køyrte inn i Sverige og skjønte fort at vi hadde kommet inn i sameland.  Skilt der stedsnamnet stod på svensk og to forskjellige samespråk var overalt. Vi skulle på ein liten harrytur å shoppe litt, men forhåpningene om shoppingsenter samanlikna med Norbysenteret kunne vi leite lenge etter. Etter køyring litt fram og tilbake på leit etter senter måtet vi spørre lokale folk som da viste oss veien til grensas lokalbutikk som var på størrelse med ein jokerbutikk i Norge. Så vi fekk kjøpt oss litt, før vi tok turen tilbake til Norge.  Vakker natur var det vertfall, så om det ikkje blei den største harryturen så fekk vi sjå fint Samelandskap, hundespann og  fullt av snøscootere.









 På kvelden blei vi invitert med på Bowling og sosialtsamvær etterpå av studenter i byen. Gøy at ungdom frå sørlandet og austlandet flytter opp til Narvik får å studere.  Så vi var heime hos John Andre og spilte spill og åt Lasagne utover kvelden. Ein artig kveld:)


Marit:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har nå spørsmål angående BIG så jeg lurte på om jeg kunne deres mail adresser eller noe ..... d haster litt...... her er min vist dere vil sende meg en mail :

vrenatep@hotmail.com

Mari sa...

Var det noen gutter for deg i Narvik da Marit? ;)

Gøy å lese fra turen i nord! :)

BiG-Team 2010/2011 sa...

Tja, var ikkje så verst utvalg:) hehe
Marit