torsdag 23. september 2010

Det som ikkje skal skje skjedde!!!

Vi i teamet bestemte oss for å dra på ein liten båttur ut i vakre Grimstad skjærgård ein tysdags ettermiddag. Det vi ikkje visste var at det kom til å by på problemer. Vi var klare, det var fint vær, maten var med og alt var klart. I det vi skulle sette oss i båten såg vi ein smule stressa Hans Olav, han fant ikkje båtnøkkelen!!! Som du kanskje veit er Hans Olav ein som pleier å ha orden på tingane sine, men nå var nøklene borte vekk. Kor trur du dei var??? Joda nøklane låg på botnen av vannet 3-4m ned, det som ikkje skal skje hadde skjedd. Hans Olav Østebrød hadde klart å miste nøklane i vatnet.

Etter mykje fisking med pinner i ulik lengde og hjelp av snille båtkarer klarte Hans Olav å få fiska nøkkelen opp. For å toppe det heile, ville ikke motoren starte. Etter mange forsøk, spurde våre kjære båtvener om dødmannsknappen var satt i. Ein litt stressa og flau Hans Olav rista på hovudet, satte i dødmannsknappen og starta motoren på første forsøk. Kvelden var redda!

Da tok vi oss ein velfortjent kvil i båten med prinsessekake og saft.( Som eg, Marit, hadde baka). Denne var forøvreg god for Hans Olav til å trøstespise.
Vi tok oss ein rundtur og fiska utan å få fisk(!) til vi fann ein plass vi ville gå i land. Der grilla vi pølser og kosa oss til mørkets frembrudd.
                                        
Det var ein koselig tur som endte bra vertfall, hehe....

6 kommentarer:

Silje Maria sa...

KJEKT å se at dåkke e i gong! :D
ber for dåkke (jaffal når eg huske det..)
og eg e glad i dåkke, alle 5! og eg suns dåkke e FLOTTE mennesker! BiG e HELDIGE som har dåkke!!

Silje Maria

Vibecke Kvaløy sa...

Uffda, det var litt uflax! Godt dåkke kom dåkke på båttur til slutt! Kjekt at dåkke har fått blogg! Her skal eg fylla med

Guldbergs jentene sa...

Haha, dette var morsomt å lese :D Hørtes ut som en kjempe kjekk og morsom kveld. Konge at bloggen er igang, dette kommer Guldbergs-jentene til å følge med på :) Vi savner dere masse! Dere er så kjempe BRA folk, og vi gleder oss til å besøke dere igjen :)

Mange klemmer:)

Marie sa...

Haha, KONGE! Bra det endte godt :)

Marit Slyk sa...

Heia heia big team! Kult at dåk har fått blogg! Blir kjekt å følga me på kosen dåk har det, og ke dåk finne på! :)

Hans Olav: Eg suns dette va ingenting å ver flau øve, sånne pinligheter kan skje den beste! ;)

stå på folkens - eg heie på dåkk masse! sei ifra hvis dåk komme t oslo eller omegn! Så glede eg meg t å ver sammen me dåk i januar! :D

Stor klem fra Marit! :)

Mari sa...

HAHAHAHAHAHA! Fantastisk lesning en lørdags kveld.

Hans Olav, du er konge!

KOS Mari